Micul-dejun, cea mai importanta masa a zilei

m-post-4

Nutritionistii ne-au invatat ca cea mai importanta masa a zilei este cea de dimineata. Si suntem de acord cu ei. Micul-dejun trebuie construit din alimente sanatoase, proaspete si satioase astfel incat sa facem fata cu brio avalansei de mailuri si sarcini de la birou din prima parte a zilei. Ce e de facut? Nimic mai simplu: alege produse complementare din punct de vedere nutritional, fie ca preferi o masa sarata sau dulce.

 

Ouale reprezinta alegerea potrivita pentru a incepe ziua in forta. Acestea sunt bogate in vitaminele A, E, B1 (thiamina), B2 (riboflavina), B5 (acid pantothenic), B5 (piridoxina), B12 si acid folic. Mai mult, ouale abunda in minerale: calciu, fier, fosfor, zinc si seleniu. Acestea au antioxidanti, deoarece contin luteina si zeaxantina, care au un efect protector asupra ochilor – un aliment recomandat in special celor care petrec mult timp in fata monitorului. Alaturi de o salata usoara iti vor da energie pana la pranz. Noi iti propunem sa incerci omleta noastra cu doua feluri de ciuperci si salata vegetariana. O combinatie plina de arome infloritoare si elemente hranitoare. Sau poate preferi ceva mai rafinat precum ou in mantie de carne de vita.

m-post-1

Daca esti genul de persoana care vrea sa inceapa ziua intr-o nota dulce poti incerca gofrele cu fructe proaspete, clatitele americane cu sirop de artar sau ceva mai pretios precum cheese cake-ul cu bulgari de branza fina. Cafeaua sau sucul din fructe proaspete nu trebuie sa lipseasca de la masa.

Indiferent de preferinte, tine cont de faptul ca o dimineata glorioasa incepe cu o masa copioasa.

Leave a Reply

Your email address will not be published.